La Xeixa
Bloc d'aula de Ciències Socials per a 2n d'ESO de l'IES. Binissalem
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Vídeo Descobriment d'Amèrica
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Vídeo Descobriment d'Amèrica
.
Mostrar tots els missatges
dijous, 20 de gener del 2011
Vídeo sobre el Descobriment d'Amèrica
Aqui teniu un video sobre els vaixells que varen protagonitzar el descobriment d'Amèrica i detalls sobre el mateix:
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Un poc de música?